Er uheldet ude?

Hvis du har været ude for et uheld eller en skade, som du mener, at GoCollective er erstatningsansvarlig for, kan du kontakte vores skadeafdeling.

Vær opmærksom på at mange skader kan være dækket af din egen forsikring. Anmeld derfor først skaden til din egen forsikring, der vil rette henvendelse til os, hvis der er behov for det.

Dit forsikringsselskab har brug for en række oplysninger, for at de kan behandle din skade. Vi har skrevet en vejledning så du kan give dit forsikringsselskab de oplysninger, de har brug for.

Vejledning ved færdselsuheld med en GoCollective bus

Dækker dit forsikringsselskab ikke skaden, kan du henvende dig til os, så ser vi på sagen hurtigst muligt.

Har vi behov for yderligere oplysninger fra dig, herunder dokumentation for dit krav, vil vi bede dig om disse hurtigst muligt. Har du vidner til uheldet/skaden er det en fordel, hvis du indsender vidneerklæringer med det samme.

Kontakt

Ring til os på 7230 2653 alle hverdage kl. 9-15

Send os en mail på skade@gocollective.dk

GoCollective A/S
Att.: Claims
Skøjtevej 26
2770 Kastrup

Såfremt du har været ude for et uheld eller en skade i en weekend eller på en helligdag, kan du anmelde din skade ved at sende en mail på skade@gocollective.dk eller kontakte vores skadeafdeling telefonisk den først kommende hverdag.

Behandling af personoplysninger i forbindelse med skadesager

GoCollective er dataansvarlig for behandlingen af de personoplysninger, som vi har modtaget om dig i forbindelse med din sag. Her kan du få oplyst, hvordan vi behandler dine personoplysninger: