Billetter købt i Rejsebillet app
Enkeltbilletter kan refunderes frem til dagen før afrejse.
GoCo OneDay, GoCo Cykel Dagsbillet samt GoCo Grænsebillet kan ikke ændres eller tilbagebetales.
Pendlerkort kan indtil påbegyndelse af første gyldighedsdag annulleres, hvorefter der sker fuld tilbagebetaling. Inden for gyldighedsperioden kan Pendlerkort annulleres, hvorefter restperioden tilbagebetales med fradrag af beløb svarende til 8 dages gyldighed. Annullering af Pendlerkort kan ikke fortrydes.
Læs mere her.
Billetter købt i det betjente salg eller i en billetautomat
Standardbilletter kan refunderes i det betjente salg eller ved at kontakte GoCollective Kundeservice. Du skal betale et ekspeditionsgebyr på 40 kr. pr. ekspedition ved henvendelse senest på gyldighedsdagen. Det er altid prisen på købstidspunktet, der gælder, hvis du vil have pengene tilbage.
Rejsetidsgaranti
Er dit tog forsinket eller aflyst, kan du være berettiget til kompensation.
Læs om rejsetidsgarantiFandt du, hvad du søgte?
Har du brug for hjælp? Eller har du spørgsmål eller input, så hører vi meget gerne fra dig.
Vores kundeservice sidder klar til at hjælpe alle dage i tidsrummet 06.00-24.00.
Benyt vores kontaktformular eller ring på tlf.
+45 70 80 44 44.