Hvis du har været involveret i et færdselsuheld med en GoCollective bus er der en række relevante oplysninger du med fordel kan oplyse dit forsikringsselskab.
Vi vil her give dig en vejledning så du kan give dit forsikringsselskab de oplysninger, de har brug for, for at behandle din skade.
Forsikringsselskab
Dit forsikringsselskab har brug for så mange oplysninger som muligt om, hvordan uheldet skete, og de oplysninger du har om bussen og vores chauffør.
Du kan fortælle dit forsikringsselskab, at vi i GoCollective selv behandler de forsikringsskader, hvor vores busser er involveret. Dit forsikringsselskab skal derfor bare kontakte os direkte på nedenstående adresse vedrørende din skade, hvis de mener, at vi er erstatningsansvarlige. De behøver i den forbindelse ikke nødvendigvis at kende og oplyse registreringsnummeret på bussen.
Oplysninger
Jo flere oplysninger vi får fra dit forsikringsselskab, jo nemmere er det for os at identificere sagen. Disse oplysninger kan være bussens:
- Linjenummer
- Registreringsnummer
- Busnummer (4 cifre, der står på foran/bagpå/på siden af bussen)
- Endestation (bussens kørselsretning)
samt
- Chaufførnummer (vi har ikke brug for chaufførens navn)
- Tidspunkt for uheldet
- Nøjagtigt skadested
- Navn, telefonnummer, mailadresse på eventuelle vidner
Vi kan desværre ikke være behjælpelige med oplysninger pr. telefon, men du er velkommen til at sende denne skrivelse til dit forsikringsselskab sammen med alle de oplysninger du har om skaden, linjenummer osv. Hvis dit forsikringsselskab finder anledning til det, vil de herefter rette henvendelse til os – og uanset, at vi måske ikke modtager alle de nævnte oplysninger, vil vi forsøge at finde frem til den bus og chauffør, der har været involveret i uheldet.
Herefter vil dit forsikringsselskab og vi indbyrdes afklare sagen.
Ring til os på 7230 2653 alle hverdage kl. 9-15
Send os en mail på skade@gocollective.dk
GoCollective A/S
Att.: Claims
Skøjtevej 26
2770 Kastrup
Såfremt du har været ude for et uheld eller en skade i en weekend eller på en helligdag, kan du anmelde din skade ved at sende en mail på skade@gocollective.dk eller kontakte vores skadeafdeling telefonisk den først kommende hverdag.
GoCollective er dataansvarlig for behandlingen af de personoplysninger, som vi har modtaget om dig i forbindelse med din sag. Her kan du få oplyst, hvordan vi behandler dine personoplysninger: