Har du spørgsmål eller input, hører vi meget gerne fra dig.

Vores Kundeservice sidder klar til at hjælpe ved telefonerne på 7080 4444 alle ugens dage i tidsrummet fra kl. 6 til 24. Du kan også kontakte os skriftligt ved at vælge dit emne nedenfor.

Bemærk venligst, at vi besvarer skriftlige henvendelser hurtigst muligt og senest inden 10 hverdage.

Skriv til GoCollectives Kundeservice

Kontrolafgift

Har du spørgsmål til en kontrolafgift? Du kan tjekke, om du kan finde svar på vores side om kontrolafgifter.

  1. Jeg glemte mit Pendlerkort, Ungdomskort eller Legitimationskort og fik en kontrolafgift. Benyt denne kontaktformular.
  2. Jeg har mistet betalingsoplysningerne: Benyt denne kontaktformular.
  3. Jeg vil gerne klage over en kontrolafgift: Benyt denne kontaktformular.
Rejsetidsgaranti

Her kan du læse mere om, hvordan du kan få kompensation, hvis dit tog er forsinket eller aflyst. Indsend din ansøgning om kompensation her:

  1. Jeg vil søge om Basis Rejsetidsgaranti: Benyt denne kontaktformular.
  2. Jeg vil søge om Pendlerrejsetidsgaranti: Benyt denne kontaktformular.
Billetter

Husk at du altid kan læse mere om de forskellige typer billetter på produktsiden for hver enkelt billet.

  1. Jeg har ikke modtaget min købte billet: Benyt denne kontaktformular.
  2. Jeg har købt en forkert billet, købt for mange billetter eller har en ubenyttet billet: Benyt denne kontaktformular.
  3. Jeg har øvrige henvendelser vedrørende købte billetter: Benyt denne kontaktformular.
Hittegods

Læs her om hvordan GoCollective håndterer glemte sager og hittegods. Har du mistet noget i en bus, kan du læse mere her.

  1. Benyt denne kontaktformular, hvis du har glemt noget i toget, eller har spørgsmål vedrørende hittegods.
Grupperejse
  1. Jeg ønsker at bestille en grupperejse eller har spørgsmål til grupperejser: Benyt denne kontaktformular.
Andre typer henvendelser
  1. Klik her for at stille et spørgsmål om produkter eller service.
  2. Jeg vil gerne klage over produkter eller service: Benyt denne kontaktformular.
  3. Klik her hvis du har fået forkert / mangelfuld rejseinformation.
  4. Hvis du vil klage over en rejseoplevelse, skal du benytte denne kontaktformular.
  5. Klik her hvis du vil klage over at dit tog var forsinket / blev aflyst.
  6. Drejer din henvendelse sig om noget helt andet? Benyt denne kontaktformular.

Find svaret her

Her kan du finde svaret på de mest almindelige spørgsmål:

 

Cykler

Sporarbejde

Stationer

Køreplaner