Her kan du se de seneste driftsændringer på GoCollectives afgange.
Husk, hvis dit tog bliver aflyst, kan du bruge din billet til den næste mulige forbindelse. Du behøver altså ikke købe en ny billet for at gennemføre din rejse. Hvis du vælger ikke at gennemføre din rejse på grund af en forsinkelse / aflysning, kan du se her hvordan du kan få din billet refunderet.
Hvor bliver toget af? Hvis du vil se hvor i landet dit tog befinder sig lige nu, kan du tjekke Landets Puls.
Find din rejse på Rejseplanen
Vi anbefaler altid, at man tjekker sin rejse på Rejseplanen.dk inden afgang.
![Icon](https://gocollective.dk.linux210.curanetserver.dk/wp-content/themes/gocollective/assets/images/filter-icon.png)
Rejsetidsgaranti
Er toget aflyst eller forsinket, kan du have mulighed for kompensation.
Tilbagebetalingsbetingelser
Læs mere om reglerne for tilbagebetaling af billetter
Læs mere herAndre relevante sider
![h3](https://gocollective.dk/wp-content/uploads/2024/04/GoCollective930x566_-39.webp)
Fandt du, hvad du søgte?
Har du brug for hjælp? Eller har du spørgsmål eller input, så hører vi meget gerne fra dig.
Vores kundeservice sidder klar til at hjælpe alle dage i tidsrummet 06.00-24.00.
Benyt vores kontaktformular eller ring på tlf. +45 7080 4444.