Her kan du se aktuelle driftsændringer på GoCollectives afgange.

Hvis dit tog bliver aflyst, kan du bruge din billet til den næste mulige forbindelse. Du behøver altså ikke købe en ny billet for at gennemføre din rejse. Hvis du vælger ikke at gennemføre din rejse på grund af en forsinkelse/ aflysning, kan du se her hvordan du kan få din billet refunderet.

Hvor bliver toget af? Vil du se, hvor dit tog befinder sig, kan du tjekke Landets Puls.

Du kan se aktuelle ankomster og afgange under de enkelte stationer eller på mittog.dk.

Udsendt: 22-06-2025 22:25:44

Tog 2814 mellem Svendborg St. og Odense St. er aflyst

Tog 2814 mellem Svendborg St. og Odense St., afgang kl. 07:22, er aflyst. Vi henviser til næste afgang. Aflysningen skyldes personaleforhold. Vi beklager de gener, dette kan medføre.

Venlig hilsen GoCollective

Læs mere om rejsetidsgaranti her: gocollective.dk/kundeservice/rejsetidsgaranti/

Udsendt: 22-06-2025 22:25:25

Tog 2815 mellem Odense St. og Svendborg St. er aflyst

Tog 2815 mellem Odense St. og Svendborg St., afgang kl. 06:31, er aflyst. Vi henviser til næste afgang. Aflysningen skyldes personaleforhold. Vi beklager de gener, dette kan medføre.

Venlig hilsen GoCollective

Læs mere om rejsetidsgaranti her: gocollective.dk/kundeservice/rejsetidsgaranti/

Find din rejse på Rejseplanen

Vi anbefaler altid, at man tjekker sin rejse på Rejseplanen.dk inden afgang.

Åbn link i ny fane IconFind rejse på Rejseplanen
Rejsetidsgaranti

Er toget aflyst eller forsinket, kan du have mulighed for kompensation.

Læs mere om rejsetidsgaranti her
Tilbagebetalingsbetingelser

Læs mere om reglerne for tilbagebetaling af billetter

Læs mere her

Andre relevante sider

h3

Fandt du, hvad du søgte?

Har du brug for hjælp? Eller har du spørgsmål eller input, så hører vi meget gerne fra dig.

Vores kundeservice sidder klar til at hjælpe alle dage i tidsrummet 06.00-24.00.

Benyt vores kontaktformular eller ring på tlf. +45 7080 4444.

Skriv til os her