Her kan du se de seneste driftsændringer på GoCollectives afgange.

Husk, hvis dit tog bliver aflyst, kan du bruge din billet til den næste mulige forbindelse. Du behøver altså ikke købe en ny billet for at gennemføre din rejse. Hvis du vælger ikke at gennemføre din rejse på grund af en forsinkelse / aflysning, kan du se her hvordan du kan få din billet refunderet.

Hvor bliver toget af? Hvis du vil se hvor i landet dit tog befinder sig lige nu, kan du tjekke Landets Puls.

Find din rejse på Rejseplanen

Vi anbefaler altid, at man tjekker sin rejse på Rejseplanen.dk inden afgang.

IconFind rejse på Rejseplanen

Rejsetidsgaranti

Er toget aflyst eller forsinket, kan du have mulighed for kompensation.

Læs mere om rejsetidsgaranti her
Tilbagebetalingsbetingelser

Læs mere om reglerne for tilbagebetaling af billetter

Læs mere her

Andre relevante sider

h3

Fandt du, hvad du søgte?

Har du brug for hjælp? Eller har du spørgsmål eller input, så hører vi meget gerne fra dig.

Vores kundeservice sidder klar til at hjælpe alle dage i tidsrummet 06.00-24.00.

Benyt vores kontaktformular eller ring på tlf. +45 7080 4444.

Skriv til os her