Forplejning ved forsinkelser

Hvis du på en rejse er mere end 60 minutter forsinket, tilbyder GoCollective at refundere op til 50 kr. af dit køb til noget let at spise og drikke.

h3

Køb på rejsen

Befinder du dig på perronen eller er på rejse med et af vores tog, refunderer GoCollective op til 50 kr. for køb af mad og drikkevarer. Købet skal være foretaget i forbindelse med rejsen og kan tidligst ske når du er blevet 60 minutter forsinket.

Sådan søger du refusion af forplejning

Du får din refusion ved at indsende din kvittering fra butikken for dit køb af forplejning og en kopi af din billet via denne kontaktformular.

Vil du sende kvitteringen per post, kan du sende den  sammen med en kopi af din billet, og oplyse følgende:

  • for- og efternavn
  • Adresse
  • Reg.nr og kontonr.
  • Afrejsedato
  • Fra (station)
  • Til (station)
  • Planlangt afrejsetid kl.
  • Planlangt ankomsttid kl.
  • Aktuel ankomst kl.

Adressen er:

GoCollective A/S
Att. Rejsetidsgaranti
Drewsensvej 1A
8600 Silkeborg

Ofte stillede spørgsmål

Kan jeg få refusion, når jeg ikke har kvitteringen fra butikken?

Vi kan kun refundere dig for dit køb, hvis du kan sende den originale kvittering fra butikken eller et billede af den. Et billede af kontoudtog eller lignende kan ikke anvendes.