Fortsættelse af rejsen ved forsinkelse
Læs her på siden, hvordan du forholder dig, hvis dit tog er forsinket.
Er du ude for at, at dit tog er forsinket eller aflyst, må du afvente det første tog, der kører til din planlagte ankomststation. Har vi været nødt til at aflyse toget, kan det forekomme, at vi indsætter togbus.
Du kan også benytte anden offentlig transport, hvor din billet er gyldig.
Vær opmærksom på, at du ikke er berettiget til at gennemføre rejsen i taxa betalt af GoCollective.
Hvis du har købt en Enkeltbillet, kan du altid bruge den til en anden afgang på dagen. Har du købt en DSB Orange eller Orange Fri, kan du ved forsinkelse eller aflysning af den planlagte afgang, benytte din billet til togafgangen lige før eller efter den planlagte togafgang. Læs mere om reglerne for Enkeltbillet her.
Du kan efterfølgende søge om Basis Rejsetidsgaranti, hvis du rejste på billet eller Rejsekort, og hvis du er ankommet mere end 30 min. forsinket til din ankomststation.
Her finder du information om forsinkelsen
Sidder du i et forsinket tog, vil du løbende blive informeret via højtalerudkald i toget. På stationen vil der være information på skærmene og via højtalerudkald. Du vil også kunne finde information på GoCollective.dk her og på rejseplanen

Har du brug for hjælp?
Vores kundeservice sidder klar til at hjælpe alle dage i tidsrummet 06.00-24.00.
Benyt vores kontaktformular eller ring på tlf.
+45 7080 4444.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Få gode tilbud, unikke rabatter og spændende nyheder fra GoCollective direkte i din indbakke.
Tak for din tilmelding! Der dumper meget snart en e-mail ned i din indbakke, hvor du skal bekræfte, at du ønsker at modtage nyhedsbrevet.

Sign up for our newsletter
Get great offers, unique discounts and exciting news from GoCollective directly in your inbox.