“GoCollective er mere end et navn; det er en vision for fremtidens kollektive trafik,” siger Erik Poulstrup, direktør for GoCollectives togdivision. “Vi er stolte af at annoncere vores nye navn, som både reflekterer vores kerneidentitet som kollektiv trafikoperatør og vores ambition om at være førende inden for udvikling af bæredygtige transportløsninger.”
Fra den 16. april vil passagerer og ansatte begynde at se synlige ændringer, herunder nye logoer på togene, billetautomater, uniformer og meget mere. Disse ændringer er en del af en omfattende rebranding, som fortsætter over de kommende måneder.
For at understøtte det nye brand har GoCollective lanceret nye profiler på sociale medier på LinkedIn og Facebook og en ny hjemmeside, hvor passagerer og interessenter kan finde den information, de måtte have behov for.
“Det er et stort arbejde at rebrande en driftsvirksomhed som vores, og vores medarbejdere har ydet en virkelig flot indsats,” tilføjer Poulstrup. “Det er billedet på vores interne fællesskab, og viljen til at lykkes sammen er en af vores største styrker. Det vil vi gerne afspejle i vores navn.”